fbpx

Jak wyróżnić stoisko firmy w czasie targów? Najlepiej zielenią!

Na przygotowanie firmowego stoiska do targów warto poświęcić sporo czasu. W końcu to właśnie w czasie tego typu spotkań można oddziaływać na klienta wszystkimi dostępnymi technikami i zaangażować wszystkie jego zmysły. Wzrok mogą przykuć na przykład efektowne, zielone dekoracje czy też logo z mchu. To sprawdzony pomysł, by wyróżnić się w tłumie wystawców.

Jak przygotować stoisko do targów?

Przy projektowaniu stoiska firmowego na targi trzeba pamiętać, by jego wystrój współgrał z głównymi elementami komunikacji wizualnej firmy. Dlatego stanowisko powinno być utrzymane w barwach związanych z przedsiębiorstwem. Nie może na nim również zabraknąć logotypu oraz nazwy firmy. Warto zadbać też, by nasz obszar wystawowy był dobrze oświetlony – dzięki temu potencjalny klient go nie przeoczy.

Ważny będzie również odpowiedni układ stoiska. Z jednej strony powinno być przestronne, z drugiej – nie może sprawiać wrażenia opustoszałego. Należy więc wydzielić w nim przestrzeń na spokojne rozmowy z potencjalnymi klientami, ale również znaleźć miejsce na przykład na ulotki czy katalogi z ofertą firmy. Nie zapomnijmy także o wyeksponowaniu produktów lub usług przez nas oferowanych. Dobrym pomysłem będą drobne gadżety promocyjne z logo firmy. Najlepiej postawić na drobiazgi choć trochę nawiązujące do branży, w której się specjalizujemy. Powinny być przydatne, by obdarowany zabrał je ze sobą do domu lub biura.

O udziale w targach warto również poinformować jak największą liczbę osób. Zadbanie o opis firmy w gazetce, która będzie wręczana osobom odwiedzającym targi, to wręcz obowiązek. Dobrym pomysłem będzie jednak również zapowiedź udziału w takim wydarzeniu we własnych profilach mediów społecznościowych oraz rozesłanie informacji prasowych do mediów.

Szukasz ciekawych rozwiązań? Sprawdź nasz artykuł „Ogród wertykalny w firmie. Pomysł pełen zalet czy fanaberia?

Zieleń na stoisku firmowym

Najważniejsze jest jednak to, by w subtelny sposób wyróżnić się na tle innych wystawców. Dobrym sposobem może być postawienie na zielone elementy w wystroju stoiska. Pomysłem na nieszablonowe dekoracje łączące funkcje dekoracyjne z praktycznymi może być… ogród wertykalny. A dokładniej: mobilne ścianki działowe wykonane z żywych roślin. Taka zielona ściana może wyznaczać ramy stoiska firmowego lub oddzielać przestrzeń wystawową od tej przeznaczonej na spokojne rozmowy z klientami. Jak funkcjonują tego typu dekoracje? To pionowe instalacje z roślin, które są nawadniane w obiegu zamkniętym. Nie potrzebują źródła prądu, pompa jest bowiem zasilana baterią. Wyróżnia je także prosta obsługa – rośliny w takich konstrukcjach można wymieniać samodzielnie.

Osoby odwiedzające targi z pewnością zwrócą też uwagę na dekoracje, w których główną rolę będzie pełnić mech chrobotek. Panele ze stabilizowanym mchem ozdobią firmowe parawany w nieszablonowy sposób. Można z nich układać różnorakie kształty, a także komponować z nich napisy. Zielona nazwa firmy przykuje wzrok wielu osób przechodzących obok firmowego stanowiska. Nowatorskim i atrakcyjnym pomysłem jest także logo z mchu, które można umieścić na stoisku.